PLAN ZAJĘĆ

SZCZECIŃSKA GUBAŁÓWKA
PLAN ZAJĘĆ NORDIC WALKING:

KURS NORDIC WALKING

Charakterystyka:
- nauka prawidłowej techniki nordic walking prowadzona przez wykwalifikowanego instruktora
- porady pomocne przy wyborze odpowiednich kijów

Dla kogo?
- dla osób, które nigdy wcześniej nie chodziły z kijami i chcą rozpocząć swoją przygodę z nordic walkingiem
- dla osób, które już próbowały chodzić z kijami i chcą nauczyć się prawidłowej techniki pod okiem wykwalifikowanego instruktora

NORDIC WALKING BASIC

Charakterystyka:
- marsz z kijami poprawiający kondycję oraz kształtujący sylwetkę, pozwalający połączyć najbardziej naturalną formę ruchu, jaką jest chodzenie, z pracą mięśni górnej części ciała (mięśni grzbietu, brzucha i rąk)
- umożliwia “szlifowanie” techniki chodzenia z kijami pod okiem instruktora i uczy prawidłowego oddychania podczas wysiłku- zajęcia sprawiają, że czujemy przypływ energii, uwalniają ciało od bólu kręgosłupa i stawów oraz kształtują prawidłową postawę

Dla kogo?
- dla osób początkujących, które pod okiem instruktora mogą korygować błędy w technice chodzenia z kijami- dla osób, które nie uprawiały żadnej innej formy aktywności ruchowej lub miały dłuższą przerwę
- dla osób starszych

NORDIC WALKING FITNESS

Charakterystyka:
- intensywny trening z kijami zwiększający wydolność organizmu, przyspieszający metabolizm oraz modelujący sylwetkę
- umożliwia czerpanie korzyści ze stosowania prawidłowej techniki chodzenia z kijami- sprawia, że ciało jest sprawniejsze, mięśnie silniejsze i bardziej elastyczne, a my czujemy się lepiej we własnym ciele, pozwala osiągnąć idealną harmonię pomiędzy ciałem i duchem

Dla kogo?
- dla osób średnio zaawansowanych, które mają już opanowaną technikę chodzenia z kijami i chcą pod okiem instruktora czerpać dodatkowe korzyści związane z aktywnością ruchową, uruchamiającą mięśnie wszystkich części ciała

NORDIC WALKING SPORT

Charakterystyka:
- bardzo intensywny trening z kijami zwiększający wydolność
naczyniowo-krążeniową, przyspieszający przemianę materii, zwiększający siłę mięśni całego ciała, rzeźbiący sylwetkę
- umożliwia przejście na wyższy poziom sprawności fizycznej
- systematyczny trening sprawia, że stajemy się wysportowani, mamy dużo energii, a dzięki dotlenieniu organizmu zwiększa się zdolność koncentracji

Dla kogo?
- dla osób zaawansowanych, które chodzą szybko, wykorzystując pełną technikę nordic walking, a ich ciało jest przyzwyczajone do dużego i systematycznego wysiłku fizycznego